Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
  • Sklep
    • Kolekcje
      • Antica
      • Basic
      • Enjoy
      • Indianapolis
      • Kora
      • Paris
      • Primo
      • Bergen
      • Industrial
      • Glamin
      • Loftper
      • Falco
      • Grey
      • Evoke
      • Retro
      • Havana
      • Tenus
      • Azar
    • Salon/Pokój dzienny
      • Fotele
      • Sofy i Kanapy
      • Narożniki
      • Ławy
      • Szafki RTV
      • Komody
      • Regały
      • Witryny
      • Meblościanki
      • Zestawy meblowe
      • Półki
    • Meble do sypialni
      • Łóżka tapicerowane
      • Łóżka drewniane
      • Łóżka kontynentalne
      • Materace
      • Stelaże
      • Stoliki Nocne
      • Komody
      • Szafy
    • Pokój dziecka
      • Łóżka dla dzieci
      • Materace dziecięce
      • Zestawy dla Dzieci
    • Przedpokój
      • Garderoby
      • Komody
      • Szafki na buty
      • Szafy
    • Kuchnia/Jadalnia
      • Stoły
      • Hokery
      • Krzesła
  • Social Media
  • Blog
  • Zamów próbki tkanin
  • Kontakt
  • Moje konto
  • Informacje
    • / Informacje o dostawie
    • / Formularz zwrotów i reklamacji
  • Moje konto
    • / Zamówienia
    • / Edytuj konto
0
Menu
  • Strona główna
  • Sklep
    • Kolekcje

      • Antica

      • Basic

      • Enjoy

      • Indianapolis

      • Kora

      • Paris

      • Primo

      • Bergen

      • Industrial

      • Glamin

      • Loftper

      • Falco

      • Evoke

      • Grey

      • Retro

      • Havana

      • Tenus

      • Azar

    • Salon/Pokój Dzienny

      • Fotele

      • Sofy i Kanapy

      • Narożniki

      • Ławy

      • Szafki RTV

      • Komody

      • Regały

      • Witryny

      • Meblościanki

      • Zestawy meblowe

      • Półki

    • Sypialnia

      • Łóżka drewniane

      • Łóżka tapicerowane

      • Łóżka kontynentalne

      • Materace

      • Stelaże

      • Stoliki Nocne

      • Komody

      • Szafy

    • Pokój dziecka

      • Łóżka dziecięce

      • Materace dziecięce

      • Dziecięce systemy meblowe

    • Przedpokój

      • Garderoby

      • Komody

      • Szafki na buty

      • Szafy

    • Kuchnia/Jadalnia

      • Stoły

      • Hokery

      • Krzesła

  • Social Media
  • Blog
  • Kontakt
  • Zamów próbki tkanin

Powrót do poprzedniej strony
Strona główna

Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

POLMEBLE JULIA POL

Mąkoszyce 165A
63 – 507 Kobyla Góra

NIP 6191993617

REGON 382227905

  

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Na podstawie niniejszego oświadczenia o ochronie danych osobowych chcielibyśmy w sposób przejrzysty poinformować wszystkich odwiedzających naszą stronę internetową o rodzaju, zakresie oraz celu pobieranych, wykorzystywanych i przetwarzanych przez nas danych osobowych oraz pouczyć o przysługujących Państwu prawach.

Korzystanie z naszej strony internetowej jest co do zasady możliwe bez podawania danych osobowych.

Jeśli dane pobierane są automatycznie podczas odwiedzin naszych stron internetowych przetwarzane są zgodnie z aktualnymi regulacjami ustawowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Jeśli przetwarzanie Państwa danych osobowych jest konieczne a nie ma ustawowych podstaw do takiego przetwarzania, pozyskujemy co do zasady zgodę niezbędną do przetwarzania danych.

Jako firma odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych ustaliliśmy środki techniczne i organizacyjne w celu zagwarantowania jak najwyższego poziomu ochrony Państwa danych osobowych.

1.Dane kontaktowe firmy.

Administratorem Danych Osobowych jest:

POLMEBLE – JULIA POL

Mąkoszyce 165A

63 – 507 Kobyla Góra

e-mail: kontakt@pol-meble.pl

tel. +48 605741832

2.Prawa dotyczące danych osobowych osób, których one dotyczą.

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące swoich danych osobowych, możecie się Państwo do nas w każdej chwili zwrócić pisemnie, mailowo, telefonicznie, odpowiemy na pytania.

Zgodnie z RODO macie Państwo następujące prawa:

Prawo do informacji (art. 15 RODO).

W każdym momencie macie Państwo prawo uzyskać informacje o tym, jakie kategorie danych osobowych oraz jakie informacje odnośnie Państwa przetwarzamy i w jakim celu to czynimy, jak również jak długo i według jakich kryteriów dane te są przechowywane
i czy w związku z tym stosowane jest profilowanie.

Ponadto macie Państwo prawo dowiedzieć się, jakim odbiorcom wzgl. kategoriom odbiorców dane zostały ujawnione lub są jeszcze ujawniane; w szczególności w przypadku odbiorców w krajach trzecich lub organizacji międzynarodowych. W tym przypadku macie Państwo również prawo do uzyskania pouczenia w kwestii stosownych gwarancji
w związku z przekazywaniem Państwa danych osobowych.

Oprócz prawa do złożenia skargi w organie nadzorczym oraz prawa do uzyskania informacji odnośnie pochodzenia Państwa danych macie Państwo prawo do ich usunięcia, korekty, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania lub sprzeciwu dotyczącego przetwarzania Państwa danych osobowych.

We wszystkich wyżej wymienionych przypadkach macie Państwo prawo do żądania od Administratora Danych bezpłatnej kopii swoich danych osobowych, które przetwarzamy. Za wszystkie inne kopie, o które Państwo wnioskujecie lub które wykraczają poza prawo do informacji danej osoby, jesteśmy uprawnieni do pobierania stosownej opłaty administracyjnej.

Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO).

Macie Państwo prawo do żądania natychmiastowego sprostowania przetwarzanych danych osobowych oraz – uwzględniając cele przetwarzania – prawo do żądania uzupełnienia niepełnych danych osobowych.

Jeśli chcielibyście Państwo skorzystać z prawa do sprostowania danych, możecie Państwo zwrócić się w każdej chwili do Administratora Danych celem naniesienia niezbędnej korekty.

Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO).

Macie Państwo prawo żądać natychmiastowego usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”) w szczególności wtedy, gdy gromadzenie danych nie jest już konieczne, gdy Państwo odwołaliście zgodę na przetwarzanie danych, gdy Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z prawem lub zostały pobrane niezgodnie z prawem i istnieje obowiązek prawny do usunięcia danych zgodnie z prawem Unii Europejskiej lub prawem narodowym.

Prawo do bycia zapomnianym nie znajduje jednak zastosowania, gdy istnieje przeważające prawo do swobodnego wyrażania opinii lub swobody informacji, gromadzenie danych jest niezbędne do spełnienia zobowiązania prawnego (np. obowiązków przechowywania), usunięcie danych nie jest możliwe z tytułu ciążących na AD obowiązkach archiwizacyjnych lub gromadzenie danych służy dochodzeniu, wykonaniu lub obronie roszczeń prawnych.

Prawo do ograniczenia (art. 18 RODO).

Macie Państwo prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, gdy kwestionujecie Państwo poprawność danych, ich przetwarzanie jest niezgodne z prawem, odmawiacie Państwo usunięcia swoich danych osobowych i żądacie w zamian ograniczenia przetwarzania, gdy konieczny cel przetwarzania przestaje istnieć lub sprzeciwiliście się Państwo przetwarzaniu danych zgodnie z art. 21 ust. 1, dopóki nie ustalono jeszcze, czy uprawnione interesy z naszej strony przewyższają Państwa interesy.

Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO).

Macie Państwo prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, w powszechnie stosowanej formie, by przekazać je bez uszczerbku innej jednostce odpowiedzialnej, jeśli np. istnieje zgoda z Państwa strony i przetwarzanie dokonywane jest w drodze zautomatyzowanego postępowania.

Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO).

Macie Państwo prawo do wyrażenia w każdej chwili sprzeciwu wobec pobierania, przetwarzania lub wykorzystywania swoich danych osobowych do celów bezpośredniego pozyskiwania lub badania rynku i opinii oraz marketingowego (promocyjnego) przetwarzania danych, chyba że możemy przedłożyć przekonujące i wymagające ochrony dowody dotyczące przetwarzania danych, które to dowody przewyższają Państwa interesy, prawa i wolności.

Ponadto nie możecie Państwo skorzystać ze swojego prawa do wyrażenia sprzeciwu, gdy przepis prawa przewiduje pobieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych lub obliguje do pobierania, przetwarzania lub wykorzystywania tych danych.

Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO).

Przysługuje Państwu prawo do składania skargi do właściwego organu nadzoru, jeśli uważacie, że w przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych doszło do naruszenia.

Prawo do wycofania zgody w związku z prawem do ochrony danych osobowych
(art. 7. 3 RODO).

Udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych możecie Państwo odwołać
w każdym momencie bez podania przyczyny. Dotyczy to również odwołania oświadczeń o wyrażeniu zgody, których nam udzielono przed wejściem w życie rozporządzenia Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych (RODO).

3.Podstawa prawna przetwarzania danych.

W przypadku przetwarzania danych osobowych, w związku, z którym pozyskujemy zgodę osób, których dane są przetwarzane, podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1a RODO.

W przypadku przetwarzania danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy,
w której stroną umowy jest osoba, której dane są przetwarzane, podstawę prawną stanowi art.6 ust. 1b RODO. Regulacja ta obejmuje również zdarzenia dotyczące przetwarzania danych, które są niezbędne do realizacji działań sprzed zawarcia umowy
w szczególności w celu:

  • utworzenia i zarządzania Kontem;
  • obsługi i realizacji Zamówienia;
  • przeprowadzenia procesu płatności;
  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i korzystania z serwisu oraz jakości usług;
  • rozliczanie wykonanych umów oraz usług świadczonych przez sklep w ramach serwisu oraz Sprzedawcy;
  • obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i zgłoszeń składanych za pomocą formularza kontaktowego;
  • nawiązania kontaktu w związku z realizacją umowy (świadczeniem usługi).

Jeśli przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do spełnienia zobowiązania prawnego, któremu podlega nasze przedsiębiorstwo, podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1c RODO.

Jeśli przetwarzanie danych jest niezbędne do zachowania uprawnionego interesu naszego przedsiębiorstwa lub osoby trzeciej oraz jeśli interesy, podstawowe prawa i wolności osoby, której dotyczy przetwarzanie danych, nie przewyższają interesu wymienionego
w pierwszej kolejności, wtedy podstawę prawną do przetwarzania danych stanowi
art. 6 ust. 1f RODO. Uprawniony interes naszego przedsiębiorstwa leży w realizacji naszej działalności handlowej oraz analizie, optymalizacji i zachowaniu bezpieczeństwa naszej oferty internetowej w szczególności:

  • archiwizacja danych zawartych na koncie i dokumentowanie dopełnienia obowiązków związanych z ochroną danych osobowych;
  • obsługa zgłoszeń niezwiązanych bezpośrednio z wykonaniem umowy;
  • zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta;
  • windykacja należności i dochodzenie roszczeń związanych z realizacją umowy;
  • przygotowywania wewnętrznych statystyk i analiz niezawierających danych osobowych na potrzeby marketingu i rozwoju serwisu.

4.Przekazywanie danych osobom trzecim.

Przekazywanie danych osobom trzecim wykraczające poza ramy wskazane w niniejszym oświadczeniu o ochronie danych osobowych dokonywane jest tylko wtedy, gdy jest to konieczne w celu realizacji żądanej usługi. Wykaz podmiotów, którym przekazujemy Państwa dane osobowe znajduje się w załączniku A do niniejszej Polityki Prywatności.

Przekazujemy dane tylko w przypadku istnienia odpowiedniego zobowiązania prawnego. Zdarza się to wtedy, gdy jednostki państwowe (np. organy ścigania spraw karnych) proszą w formie pisemnej o informację lub istnieje zarządzenie sądu.

Państwa dane osobowe nie są przekazywane tzw. państwom trzecim spoza Unii Europejskiej/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Państwa dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas rejestracji będą przetwarzane wyłącznie do umożliwienia korzystania z serwisu, dokonania ewentualnego zakupu oraz w celu realizacji umowy.

Dane osobowe w niezbędnym zakresie Administrator Danych przekazuje swoim zaufanym partnerom wyłącznie w celu wykonania umowy w szczególności:

  1. wybranym przez Kupującego podmiotom obsługującym transakcje płatnicze
    w celu obciążenia karty kredytowej Kupującegolub dokonania płatności on-line. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybranym podmiotem obsługującym transakcje płatnicze. Podanie tych danych jest obowiązkowe, jeżeli Kupujący chce dokonać elektronicznej płatności za zakupione produkty.
  2. firmie kurierskiej, która będzie odpowiedzialna za dostawę zamówionych produktów na adres podany podczas zakupu. Przekazanie danych odbywa się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem Danych a wybraną firmą. Jeśli Kupującywybrał opcję dostawy zamówienia przez jedną z firm kurierskich przekazanie danych tej firmie jest niezbędne do zrealizowania zamówienia.
  3. producentowi lub dystrybutorowi danego produktu, w celu realizacji zamówienia,
    w szczególności jego wysyłki bezpośrednio z siedziby producenta lub dystrybutora. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy AdministratoremDanych a danym producentem.

5.Jakie dane osobowe od Państwa zbieramy?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach korzystania z usług sklepu.  Brak podania danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta w serwisie oraz dokonywanie transakcji w ramach serwisu i realizacji zamówienia.

Nie dotyczy to przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane je tylko na podstawie Państwa zgody, niezależnie od transakcji dokonywanych w ramach serwisu.

a. Dane osobowe zbierane podczas procesy rejestracji / zakładania konta.

Pełna funkcjonalność i dostępność systemu dostępne są wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Podczas rejestracji – zakładania konta zapytamy Cię o:

  • adres email oraz hasło, które będzie używane w naszym sklepie
  • deklaracja typu konta (prywatne lub firmowe)
  • imię, nazwisko, ulica, nr domu, lokalu, kod pocztowy, miejscowość
  • nr telefonu
  • w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej dodatkowo o nazwę firmy oraz posiadany nr NIP.

Ostatnim krokiem rejestracji konta będzie akceptacja regulaminu korzystania ze sklepu dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.pol-meble.pl.

Wskazane powyżej dane osobowe są niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne i równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez Administratora Danych w celu zawarcia lub wykonania umowy.

b. Zamówienia składane bez rejestracji Użytkownika.

Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania Konta użytkownika. W takim wypadku należy wprowadzić ww. dane wymagane podczas rejestracji do formularza zamówienia oraz przesłać formularz zamówienia do Administratora Danych za pośrednictwem serwisu.

c. Zamówienia składane drogą telefoniczną i e-mailową.

Istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie oraz bezpośrednio drogą poczty elektronicznej e-mail. Nasz pracownik przyjmuje zamówienie od Państwa złożone drogą telefoniczną lub e-mailową, a następnie za zgodą Kupującego i na wyraźne jego żądanie wprowadza dane do sytemu. W zależności od rodzaju towaru i specyfiki zamówienia pracownik Sprzedawcy decyduje następnie czy złożone zamówienie Kupujący powinien potwierdzić czy też nie. W zależności od powyższego Kupujący otrzyma drogą elektroniczną link do zamówienia a Kupujący będzie miał możliwość potwierdzenia, anulowania lub zmiany zamówienia.

d. Dane osobowe zbierane do realizacji zamówienia.

Przed dokonaniem transakcji tj. zakupu towaru w naszym serwisie zapytamy Cię o imię, nazwisko, adres (do wysyłki) oraz numer telefonu. Aby dokonać zakupu koniecznym jest akceptacja regulaminu korzystania z serwisu, który dostępny jest na stronie internetowej pod adresem www.pol-meble.pl.

e. Dane osobowe zbierane w przypadku kontaktu bezpośredniego.

Kontaktując się z nami za pomocą formularza kontaktowego przekazujesz nam dane takie jak imię i nazwisko, nazwa firmy, numer zamówienia oraz adres mailowy na który mamy przesłać odpowiedź. Te dane wykorzystywane są jedynie do kontaktu w danej sprawie, przez czas niezbędny do obsługi zgłoszenia oraz nie są zbierane ani przetwarzane przez Administratora danych.

Aby zapewnić wyższy poziom ochrony danych osobowych, w związku obowiązywaniem regulacji RODO, każdy Użytkownik ma możliwość ustalenia indywidualnego hasła do kontaktu telefonicznego, którego podanie będzie wymagane podczas rozmowy w celu udzielenia przez pracownika jakichkolwiek informacji na temat zamówienia. Dla celów bezpieczeństwa hasło to nie powinno być tożsame z hasłem wykorzystywanym do logowania w serwisie.

Użytkownik nie powinien udostępniać hasła do kontaktu telefonicznego osobom trzecim. Jeżeli Użytkownik udostępni hasło do kontaktu telefonicznego osobie trzeciej, osoba ta będzie osobą upoważnioną przez Użytkownika do uzyskiwania informacji dotyczących realizacji bieżących zamówień, a upoważnienie takie wygasa z chwilą zmiany hasła do kontaktu telefonicznego dokonanej przez Użytkownika za pomocą jego Konta.

f. Dane zbierane i przetwarzane automatycznie.

Korzystając z Naszej strony internetowej automatycznie zbierane są dane takie jak adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego oraz dane wyszczególnione w punkcie 7. Dane te będą wykorzystywane do celów statystycznych oraz w przypadku wyrażenia zgody

Dane o użytkownikach serwisu zbierane są celem badań statystycznych. Podstawą przetwarzania tych danych jest prawnie uzasadniony interes administratora danych. Badania te mają na celu poprawę funkcjonalności serwisu oraz ułatwienie korzystania
z niego klientom. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku odwiedzającym stronę serwisu.

6.Kontakt z Klientem sklepu.

Po dokonaniu zakupu towaru, Klient będzie otrzymywał od nas wiadomości dotyczące statusu zamówienia oraz okazjonalne wiadomości reklamowo-promocyjne związane
z ofertą sklepu o ile została uprzednio wyrażona na to zgoda. Pracownicy sklepu mogą również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące zamówienia oraz będzie to niezbędne do jego realizacji.

a. NEWSLETTER

Na podstawie wyrażonej przez Klienta zgody będziemy przetwarzać Twoje dane także
w celu świadczenia dodatkowych usług takich jak newsletter, w którym będziemy informować o promocjach, wyprzedażach oraz nowych produktach.

Przy wysyłaniu newslettera korzystamy z systemu dwuetapowej weryfikacji właściciela adresu. Aktywacja usługi newslettera wymaga potwierdzenia dokonania zapisu poprzez kliknięcie w link przesłany na podany przez Klienta w formularzu adres e-mail.

Cofnięcie zgody na otrzymywanie newslettera odbywa się po przez „kliknięcie” takiej opcji znajdującej się w stopce każdej wiadomości lub wysłanie do Nas bezpośredniej wiadomości z taką prośbą na adres e-mail: kontakt@pol-meble.pl.

Fakt ten zostanie odnotowany przez Nas i Twoje dane zostaną usunięte z bazy newsletter.

 

7.Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – profilowanie.

  1. Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania
    o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu
    i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.
  2. Administrator może korzystać w Serwisie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego oraz po wyrażeniu uprzednich zgód – w celu marketingu usług i produktów Administratora oraz w celu marketingu usługi i produktów partnerów Administratora, ale decyzje podejmowane na podstawie profilowania przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy o świadczenie Usługi, możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Serwisie Internetowym, czy też zawarcia lub odmowy zawarcia jakiejkolwiek innej umowy. Efektem korzystania
    z profilowania w Serwisie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Usługi, która może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby, zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty, przekazanie prezentu w związku z celebrowaną okazją (np. urodziny lub Święta) lub nagrody za lojalne zakupy. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, prezentu, nagrody, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu
    w Serwisie Internetowym lub skorzystać z usług lub produktów Administratora.
  3. Profilowanie w Serwisie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Serwisu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnej Usługi do koszyka, przeglądanie konkretnej strony Serwisu, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Serwisie. Celem profilowania jest dostarczenie Klientowi jak najbardziej satysfakcjonującej usługi precyzyjnie odpowiadającej jego indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie zgody przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.
  4. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

8. Analityka, cookies oraz dane eksploatacyjne.

  1. Jako firma świadoma odpowiedzialności w ramach obowiązków i oferowanych przez nas usług oraz strony WWW informujemy, iż w celu zwiększenia efektywności oraz jakości Naszych usług wykorzystujemy profilowanie osób odwiedzających naszą stronę tylko za zgodą Państwa używając takich narzędzi jak:
  • Google Analytics, Universal Analytics – dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Serwisie Internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisie Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę Serwisu Internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług w Serwisie Internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Serwis Internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Serwisu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
  • Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Serwisu Internetowego –
    w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
  • Tagi remarketingowe – używane przy kampaniach Google Ads. Pozwalają śledzić ruchy użytkownika w sieci i dostosowywać pojawiające się reklamy. W zakresie funkcjonowania Sklepu, będą to głównie tagi, które pozwolą reklamie (w formie tekstowej bądź graficznej) podążać za użytkownikiem.
  • Tagi Google Ads – pozwalają na połączenie reklam ze stroną internetową
    i zbieranie podobnych danych co Google Analytics. Dane te są widoczne w Google
  • Piksel Facebook – dostarczany przez firmę Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługa ta pomaga Administratorowi mierzyć skuteczność reklam oraz dowiadywać się, jakie działania podejmują odwiedzający Serwis Internetowy, a także wyświetlać tym osobom dopasowane reklamy. Tworzenie list remarketingowych plików cookies gromadzonych przez Pixela odbywa się w panelu Facebook. Szczegółowe informacje o działaniu Piksela Facebooka możesz znaleźć pod następującym adresem internetowym:

https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?helpref=page_content.

  • Zarządzanie działaniem Piksela Facebooka jest możliwe poprzez ustawienia reklam w swoim koncie na portalu Facebook.com:

https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen.

  • Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Serwisu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Serwis Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
  • Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Serwisu Internetowego
    w następujących celach:

    • realizacji podstawowych funkcjonalności Serwisu Internetowego takich jak identyfikacja Usługobiorców jako zalogowanych i utrzymywania sesji logowania, przechowywanie dynamicznych danych, np. statystyk, podsumowań;
    • dostosowywania zawartości Serwisu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących języka);
    • zapamiętywania lokalizacji IP, strefy czasowej;
    • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania
      z Serwisu Internetowego;
    • zapamiętywania zamawianych Usług w koszyku, polecania Usług powiązanych z Usługami zamawianymi, a także prawidłowego funkcjonowanie Sklepu;
    • personalizacji i publikacji treści reklamowych zamieszczanych w Serwisie, zgodnych
      z zainteresowaniami Usługobiorców.
    • remarketingu, czyli działania reklamowego, w którym po utworzeniu odpowiednich list remarketingowych na podstawie wybranych cech zachowań (za pomocą Google Analytics), kierowane są reklamy banerowe, które wyświetlają się użytkownikom podczas odwiedzania różnych stron internetowych w sieci reklamowej Google.
  • Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez formularz zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Usług w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).
  • Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Serwis Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
  • Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
  • w przeglądarce Chrome
  • w przeglądarce Firefox
  • w przeglądarce Internet Explorer
  • w przeglądarce Opera
  • w przeglądarce Safari
  • w przeglądarce Microsoft Edge

9.Przechowywanie Państwa danych osobowych.

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji transakcji w serwisie i rozpatrywania reklamacji, są przetwarzane przez okres posiadania przez Klienta konta w serwisie, nie dłużej niż 10 lat od likwidacji konta.

W przypadku dokonania transakcji przez Klienta bez zakładania konta w serwisie dane są przetwarzane przez okres 10 lat od dnia wykonania umowy.

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody Klienta – dane są przechowywane do czasu cofnięcia zgody, a po wycofaniu zgody przez 10-letni okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Załącznik A 

Celem realizacji usługi transportowej Państwa dane niezbędne do realizacji zamówienia takiej jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania/doręczenia, numer kontaktowy będą przekazywane do:

Furni-Trans Daniel Bogus

63-640 Tabor Wielki 14

Tel. +48 781 784 637

e-mail: furnitrans@wp.pl

 

Specjalizujemy się w dystrybucji mebli tapicerowanych i mebli twardych.

Przydatne linki

  • Strona główna
  • O Nas
  • Dostawa
  • Moje konto

Dane kontaktowe

Email: kontakt@pol-meble.pl
Email: sklep@pol-meble.pl
Telefon: +48 605 741 832

Adres

Mąkoszyce 165A
63-507 Kobyla Góra
Polska

Ⓒ POLMEBLE. Created by EE

  • Regulamin
  • Warunki
  • Polityka Prywatności