Mąkoszyce 165A
63 – 507 Kobyla Góra
NIP 6191993617
REGON 382227905
a. Konto (założenie, edycja, usunięcie)
b. Formularz Zamówienia
c. Newsletter
A. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu przez Usługobiorcę następujących czynności:
B. Formularz Zamówienia – korzystanie z formularza rozpoczyna się z chwilą dodania pierwszego produktu do koszyka. Złożenie zamówienia następuje po spełnieniu dwóch kolejnych kroków:
*Przed ostatecznym złożeniem zamówienia i jego opłaceniem istnieje możliwość modyfikacji zamówienia jak również sposobu płatności. W tym celu należy postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi w formularzu.
W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych osobowych:
imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności.
W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo
z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
C. Newsletter – wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera następuje po podaniu
w zakładce „Newsletter” widocznej stronie sklepu adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane informacje handlowe oraz kliknięciu pola „Zapisz się”.
Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego „checkboxa”
w trakcie składania konta lub składania zamówienia.
Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieograniczony. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez klikniecie hiperłącza o treści „Wypisz się” zawartego w każdej wiadomości e-mail przesyłanej usługobiorcy z treścią Newslettera lub wysłanie takiej prośby bezpośrednio do Usługodawcy na adres e-mail kontakt@pol-meble.pl. Usługobiorca, składając zamówienie na otrzymywanie Newslettera, godzi się na otrzymywanie zawartych w nim informacji, także jeżeli mają one charakter informacji handlowej.
5. Zawarcie Umowy Sprzedaży za pomocą telefonu.
Santander Bank Polska S.A.
72 1090 1173 0000 0001 4160 1310
6. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
Podane wymogi w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
7. Nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
8. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres firmy.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia,
w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument zwraca produkt na adres podany przez sprzedawcę.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Ⓒ POLMEBLE. Created by EE